torsdag 13 augusti 2009

Stora upplevelser!








Det har hänt stora grejer för några av Hammer´s medlemmar.

1. Emil har spelat sin första fotbollscup!! Det ägde rum i lördags, i Ullervad. Det var den så kallade Jula-Cupen. Tyvärr jobbade jag, så jag hade ingen möjlighet att vara där :-( Hur som helst, när jag kom hem från jobbet kom Emil springande mot mig med två medaljer runt halsen. Alla barn fick medalj. Den andra medaljen var från Parkloppet i våras. "Mamma, nu har jag två medaljer!"

2. Tobbe, jag och ett gäng av våra kompisar var i söndags och såg Madonna! Det var en häftig upplevelse. Det kändes nästan overkligt. Vi hade bra platser och precis när konserten började så slutade det att regna - perfekt! Hon var så proffsig och det var mycket show, men hon är ju ingen publikfriare direkt. Hon kör sitt race på scenen. Men jag är så glad att jag gick på konserten, och kommer hon mot förmodan någon mer gång till Svedala kommer jag att vara på plats igen. Bilderna är från söndagen, blev visst lite oordning på dem - först var vi ute och åt o sedan var det konsert.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar