torsdag 29 december 2011

Snart nytt år!

Mellandagarna tillbringar jag på jobbet. Tobbe är ledig med barnen. På Nyårsafton är vi ett gäng som ska fira nyår hemma hos oss. Vi är 22 stycken! Ska bli kul.

I januari börjar jag läsa. Det är en kurs som heter Neonatal Intensivvård. Den går på halvfart 1 termin, på Karolinska Institutet i Stockholm. Jag fortsätter jobba 80% på avdelningen och läser 50%. Ska bli spännande! Men samtidigt känns det som det kommer bli kämpigt. Vi får se hur det går...

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år fina du! :)

    Vad skoj med kursen, det är jätterolig (tycker i alla fall jag!) :) Fast min kurs var bara 7,5 Hp, den här är väl 15 va? :)

    Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År på dig!!

    Ja, det stämmer att den är på 15 Hp. Ska bli kul att läsa, men det blir säkert en intensiv vår!!
    Kramar

    SvaraRadera